سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه تستر ایسیو چگونه کار می کند؟

عملکرد دستگاه تسر ایسیو به چه صورت است و چه کمکی به تعمیرکار در تعمیر ایسیو می کند؟ اتومبیل به عنوان یک دستگاه الکترونیکی - مکانیکی از اجزایی ساخته شده است که در صورت هر نوع آسیبی چه از لحاظ نرم افزاری و چه از لحاظ سخت افزاری نیازمند تعمیرات می باشد. ایسیو نیز یکی از قطعات خودروی نقلیه است که از این قاعده و قاون مستثنی نیست. 

در ادامه پس از توضیحات و آشنایی ابتدایی با ایسیو به راه های کلی تعمیر ایسیو، اشاره کرده و باگاهی عمیق تر به دستگاه تستر ایسیو، به آشنایی با این دست موضوعات خواهیم پرداخت.

مهم ترین وظیفه هر ایسیو

کامپیوتر خودرو یا ایسیو قطعه ای الکترونیکی است که وظیفه اش کنترل و هماهنگی بخش های مختلف یک خودرو می باشد. هر ایسیو دارای تعدادی سنسور می باشد که در قسمت های مختلف خودرو و موتور قرار داشته و اطلاعاتی را در رابطه با نحوه کارکرد خودرو به ایسیو مخابره می کند.

آلودگی هوا در شهرهای بزرگ تبدیل به یک مشکل بزرگ در اواسط قرن 20 شد، به همین خاطر قانون هوای پاک، برای کاهش انتشار آلاینده ها، از جمله انتشار گازهای خروجی از خودرو و وسایل نقلیه تصویب و به اجرا درآمد.

با به کارگیری ایسیو به این موضوع جهت داده شد و در رفع این مشکل، این قطعه الکترونیکی کارآمد بود. 

رفع مشکل ایسیو به چه صورت مناسب است؟

رفع مشکلات ایسیو بهتر است که توسط متخصص صورت گیرد. خرید ایسیو جدید، استفاده از دیاگ، ریمپ ایسیو، و استفاده از دستگاه تستر ایسیو از معمول ترین روش ها برای تعمیر آسیب ها و ایراداتی که به این قطعه وارد شده است، می باشند. در ادامه قصد داریم با دستگاه تستر ایسیو کمی بیشتر آشنا شویم. 


شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

دستگاه تستر ایسیو چگونه کار می کند؟

محصولات و خدمات کارایدک

ایسیو | دستگاه دیاگ | کامپیوتر خودرو | 

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان کارایدک با شماره های زیر تماس بگیرید:

09027007427

02136617625