سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل باز کردن ایسیو

ایسیو(کامپیوتر خودرو) چیست؟

کنترل اعمال موتور خودرو، مسئولیت اصلی ریزپردازند های خودرو است، ECU به عنوان قدرت مندترین  کامپیوتر خودرو(ECU) مکانی برای گرد هم آمدن ریزپردازنده ها در یک مجموعه است. این قطعه با داشتن حسگرها و سنسور ها و مبدل های آنالوگ به دیجیتال یا دیجیتال به آنالوگ، اطلاعات و داده ها ر ا دریافت سپس پردازش و سپس تبدیل به خروجی های موثر می کند. 


مشکلات و تعمیرات قطعات ایسیو

این قطعه مانند دیگر قطعات الکترونیکی-مکانیکی می تواند دچار آسیب و عیوب به صورت سخت افزاری یا نرم افزاری شود. اگر ایسیو خراب شود و به همین شکل باقی بماند اختلال در پاشش سوخت و عملیات احتراق را ایجاد می کند و باعث می شود موتور خودرو به درستی کارنکند که نتیجه این موضوع این است که خطرات جانی و مالی زیادی را به بار خواهد آورد. 

رفع مشکلات ایسیو به چه صورت است؟

تعمیر ایسیو بهتر است که توسط متخصص صورت گیرد. خرید ایسیو جدید، استفاده از دیاگ، ریمپ ایسیو و استفاده از دستگاه تستر ایسیو از معمول ترین روش ها برای تعمیر آسیب ها و ایراداتی که به این قطعه وارد شده است می باشند. 


مراحل بازکردن ایسیو

در ابتدا ایسیو ما باید بر روی یک سطح صاف، محکم و استوار بماند. سپس با استفاده از سشوار صنعتی یا چسب حرارتی برای باز کردن درب ایسیو اقدام می کنیم. در این مرحله با استفاده از یکی از دو وسیله گرمایشی مذکور، به گرم کردن درب فلزی این قطعه می پردازیم. 

در این مرحله با استفاده از دو پیچ گوشتی دوسو، به جدا کردن درب فلزی کامپیوتر خودرو می پردازیم. یکی از دو پیچ گوشتی را بین درب و بخش داخلی قرار می دهیم و دیگری را به سمت بالا فشار می دهیم تا درب از بدنه جدا شود. 


شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

مراحل بازکردن ایسیو

شما می توانید برای ارتباط با متخصصان کاریدک با شماره های زیر تماس بگیرید:

02136617625

02136619202